Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Πάμε για την κατοστάρα!


Για να σας πω την αλήθεια και να σας κοιτάω στα μάτια δεν είμαι ευχαριστημένος από την «απόδοσή» μου σε τούτο εδώ το blog. Βασικά δεν υπάρχει αμεσότητα στις ειδήσεις κι αυτό καθώς μπορεί να μαθαίνω από νωρίς κάποια πράγματα, δεν είμαι ωστόσο διαρκώς πάνω από το λάπτοπ για να τα γράψω. Οπότε συνήθως αρκούμαι στο σχολιασμό ορισμένων θεμάτων που μου κάνουν κλικ και τα γράφω απλά με το δικό μου τρόπο, που θέλω να πιστεύω ότι διαφέρει από πολλών άλλων.

Αυτό συμβαίνει διότι δεν ζω από αυτό εδώ το «πράγμα» και η προτεραιότητά μου ετούτη τη στιγμή είναι να βρω μια… κανονική δουλειά. Να έχω μια βάση και να βγάζω ένα έστω και μικρό ποσό και μετά θα κάνουμε και την τρέλα μας, θα τα λέμε σε φουλ ένταση ξανά και από εδώ και από παντού..

Εκείνο πάντως που κυριολεκτικά με κάνει να γουστάρω με χίλια και να προσπαθώ να μην σας «ξεχνάω» είναι η τρομερή παρουσία σας στη σελίδα. Συμπληρώσαμε δύο εβδομάδες στον «αέρα» και είμαστε μια ανάσα από τις εκατό χιλιάδες επισκέψεις. Εκατό χιλιάδες φορές λοιπόν κάποιος ή κάποιοι πληκτρολόγησαν το trify-laras και τα ρέστα για να δουν πως βλέπει το Χι ή το Ψι θέμα ο Βασιλαράς.Τρομερό;

Επειδή ασχολούμαι με το ίντερνετ χρόνια μπορώ να καταλάβω ότι το νούμερο παραείναι καλό και δεν το πιάνουν αρκετά «κανονικά» σάιτ. Το πιάνουμε όμως εδώ μέσα για πλάκα. Χωρίς διαφημίσεις, χωρίς τίποτα. Επίσης να πω ότι δεν είμαι ακόμα έτοιμος με αυτό που σκέφτομαι να φτιάξω και όταν είμαι θα σας ενημερώσω. Αν δω ότι καθυστερεί η δουλειά, δεδομένα θα πω σε έναν άνθρωπο να μου… ομορφύνει κάπως τη σελίδα (θα είχα ήδη μικρύνει τη φωτογραφία μου, αλλά δεν ξέρω πως) και να γίνει κανονικό Blog με φουλ ειδησεογραφία και ροή ειδήσεων και σχολίων.

Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ και πάλι για το γεγονός ότι δεν με έχετε αφήσει μόνο και με «ψάχνετε» καθημερινά. Να είστε όλοι καλά. Εχω τραβήξει χοντρά λούκια στη ζωή και στη δουλειά μου, αλλά σε μια τόσο δύσκολη στιγμή, όπου ΧΟΥΝΤΙΚΑ έχασα τη δουλειά και τη φωνή μου, εμένα πραγματικά μου δίνει απίστευτη δύναμη η σχέση μας αυτή. Μπορεί να σας ακούγονται κάπως γραφικά όλα αυτά, ωστόσο αυτό νοιώθω και αυτό λέω. Αλλωστε, ένα προσωπικό blog είναι εδώ, οπότε θα γράφω και ότι μου έρχεται στο μυαλό χωρίς δεύτερες σκέψεις. Να είστε όλοι καλά, ευχαριστώ και πάλι...

9 σχόλια:

  1. Νικόλα είσαι απο τους λιγους δημοσιογραφους που μας εκφραζεις και σε παμε με χιλια.Συνεχισε δυνατα και μην χασεις ποτε το στυλ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δυνατα νικολα και μην μασας

    ΥΓ : Αν θες να στην μικρυνω κ να στη στειλω στειλε μου ενα mail στο οποιο την θες :)

    Ελπιζω μεθαυριο να πανε ολα καλα με την ομαδα μας , η ελπιδα πεθαινει τελευταια. ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νικόλα είμαστε ΟΛΟΙ ΕΔΩ, ΠΛΑΪ ΣΟΥ.

    Βρες εσύ τον τρόπο και ό,τι ζητήσεις... θα το'χεις, ακόη και οικονομική στήριξη για το όποιο πόνημά σου.

    Ξέρουμε και τιμάμε εμείς οι Παναθηναϊκοί τα αδέρφια μας.

    Όσο για τους Χουντικούς... ΓΕΙΩΣΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. Θα ρθει η μέρα που θα σου ζητάνε την άδεια να σου φιλήσουν το χέρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νικολα το blog σου ειναι ηδη στη μπαρα με τα favorites!!! καθημερινα εχεις επισκεψεις διοτι εκφραζεις τους Παναθηναικους! απλα πραγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νικολα συνεχισε,σε διαβαζουμε ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ...δεν χρωστας σε κανεναν τιποτα.Οτι δινεις παιρνεις.

    Πανω απ ολα ειναι ο αυτοσεβασμος.Εχεις την απολυτη εκτιμηση μας και νομιζω αυτο σε εκφραζει ως Παναθηναικο,να εχεις την εκτιμηση των δικων σου,δηλαδη εμας των Παναθηναικων.Εμεις ειμαστε τιμιοι,σταρατοι...τουλαχιστον οι αληθινοι Παναθηναικοι,οχι σαν καποιους που πουλανε 500 φυλλαδες πανελληνια και διχαζουν.

    Δεν νομιζω ουτε,να ηθελες να ειχες εκτιμηση παντου,οντας ομως ψευτης και γλυφτης.Καλυτερα μονος και σωστος,παρα ψευτης,υποκριτης υπο των μανδυα της μαζας.Εχουν δημιουργησει ενα κλιμα,στο οποιο ο σωστος,που αντιστεκεται ισως μοιαζει παραλογος,ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.Ξερω οτι το ξερεις αυτο κ οτι ετσι λειτουργεις.

    Οι ολυμπιακοι ως ανθρωποι μπορει να ναι καλοι,οταν ομως μιλανε για μπαλα,για ολυμπιακο,γινονται οτι χειροτερο ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ,γυριζει το μυαλο τους.Οταν ομως αυτη η νοοτροπια μεταφερεται και εγκαθισταται στην προσωπικοτητα τους διαρκως...τοτε ειναι να τους αποκοψεις τελειως απ την παρεα.

    Εγω απο προσωπικη εμπειρια αυτα ξερω για τους ολυμπιακους. Π.χ. τους λες για το δηθεν οφσαιντ Κατσουρανη και να σου λενε ΝΑΙ ΗΤΑΝ.Το ασπρο-μαυρο,ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ,κι ομως επιμενουν.

    Keep going.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νικόλα σε γουστάρουμε όλοι,γιατί εισαι ένας δημοσιογράφος που δεν κρύβεται κ τα λέει όπως είναι.Γι'αυτό έχασες κ την δουλειά σου γιατί δεν κάνεις για το σύστημα.Συνέχισε έτσι κ εμείς εδώ είμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είμαστε συνοδοιπόροι σου. Το ταξίδι (για μένα) άρχισε από το leoforos και το gazzetta αυτή τη στιγμή συνεχίζεται σε αυτό εδώ το blog και σίγουρα θα συνεχιστεί και κάπου αλλού στο άμεσο μέλλον. Όπως λέει και ο αδελφός πιο πάνω έτσι την κερδίζεις την εκτίμηση χωρίς γλυψίματα και χάιδεμα αυτιών.
    Keep writing

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νικόλα παρά το ότι είμαστε αντίπαλοι ΟΧΙ εχθροί, "τα πήρα" που σε έδιωξαν με το βρώμικο τρόπο που έγινε. Μπορείς και στο blog σου να βάλεις διαφημίσεις και να ξαναπάρεις ένα μικρό εισόδημα μέχρι να κάνεις site. Καλή δύναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή