Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

200.000… trify-lares!


Tην ώρα που διαβάζετε αυτές τις γραμμές το «μηχανάκι» κάτω αριστερά θα έχει γράψει 200.000. Αν και δεν το μετράω νομίζω πως μόλις συμπληρώσαμε ένα μήνα ζωής και ήδη οι επισκέψεις έχουν φτάσει σε αυτό το τρομερό νούμερο.

Και μιλάμε για ένα μπλογκ χωρίς καθημερινή ροή και με στήσιμο της πλάκας. Απλά την άποψή μου γράφω για τα τεκταινόμενα στο τριφύλλι όποτε έχω όχι χρόνο αλλά και όρεξη. Που και που δηλαδή…

Σε μια δύσκολη φάση της ζωής μου μετά το ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ των απέναντί και την βίαιη αποπομπή μου από τις δύο ιστοσελίδες που δούλευα (τουλάχιστον χαίρομαι που εκδιώχθηκα επειδή έκανα ΚΑΛΑ και ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΑ τη δουλειά μου, κάτι είναι κι αυτό), άνοιξα αυτό το Blog έτσι για να μην χανόμαστε. Ούτε για να βγάλω φράγκα, ούτε τίποτα.

Ενημερωτικά να πω ότι ακόμη δεν έχω αποφασίσει οριστικά ποια θα είναι επαγγελματικά η επόμενή μου μέρα και απλώς ζυγίζω κάποια δεδομένα. Για κανένα μήνα ακόμη με «παίρνει». Δεν είναι εύκολη απόφαση γιατί έχω μάθει «αλλιώς», αλλά τέλος πάντων μέχρι να δω τι ακριβώς θα κάνω θα τα λέμε από εδώ μέσα. Ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον που δείξατε για να με βρείτε καθώς πλην facebook δεν το λέω και δεν το διαφημίζω σε κανέναν. Σε μια περίοδο που οι δημοσιογράφοι είναι στο στόχαστρο, δεν είναι και λίγο πράγμα να έχεις ένα προσωπικό κοινό και αυτό μου δίνει δύναμη για να συνεχίσω.

4 σχόλια:

  1. Συνέχισε Νικόλα δυνατά και Παναθηναϊκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 'Οταν κάποιος είναι μάγκας Παναθηναικός και οχι ''βάζελος'' προσκυνημένος δε χάνεται ποτέ . Προχώρα έτσι και μη μασάς . Τα λέμε ξανά στο 1.000.000

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τίποτα δεν είναι τυχαίο.....

    Μην σε πάρει από κάτω θα έρθουν καλύτερες μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή