Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Γιατί… Trify-laras;


Ανέβασα 5-6 αναρτήσεις έτσι για να έχουμε μια ροή και συνεχίζουμε. Χωρίς πλάνο, χωρίς ακόμη να υπάρχει κάτι ξεκάθαρο στο μυαλό μου. Ετσι για την πλάκα μου το έφτιαξα ένα απόγευμα, χωρίς να σκαμπάζω και πολλά από την συγκεκριμένη τεχνολογία. 

Καταρχήν  αυτό το πράγμα που διαβάζετε δεν είναι site αλλά blog. Το σχεδίασα απλά για να μοιράζομαι κάποιες σκέψεις μου και βασικά για να περνάω τον ελεύθερο μου χρόνο. Το βράδυ του Σαββάτου για παράδειγμα, είχα σαλτάρει μετά το ματς που δεν είχα βήμα να γράψω πέντε πράγματα.

Δεν είναι ειδησεογραφική σελίδα, ούτε την έκανα για να βγάλω λεφτά. Για το τελευταίο έχω κάποια άλλα πλάνα, που αργά ή γρήγορα θα τα προχωρήσω και θα σας τα ανακοινώσω.  Ασφαλώς και χαίρομαι που μέσα σε ένα βράδυ η σελίδα είχε πάνω από πέντε χιλιάδες προβολές (δεν κάνω πλάκα, της πουτάνας έγινε) κι αυτό με… προβληματίζει ευχάριστα εν όψει των επόμενών μου κινήσεων.

Απλά από εδώ μέσα θα τα λέμε όποτε προλαβαίνω και βασικά όποτε έχω όρεξη που για την ώρα υπάρχει αρκετή. Το ονόμασα, χωρίς πολλές σκέψεις και εναλλακτικές, trify-laras γιατί θα ασχολείται με την Τριφυλλάραμας  (και φυσικά τους απέναντι που είναι και ο αντίπαλός μας), κάνοντας παράλληλα και ένα λογοπαίγνιο με το παρατσούκλι μου καθώς οι γνωστοί μου με λένε «Λάρα» ή «Λαρά».  Μόλις με το καλό βρω κάποια παιδιά που θέλω και εμπιστεύομαι ώστε να με βοηθήσουν, θα φτιάξουμε και ένα Παναθηναϊκός σάιτ όπου εκεί θα μπορείτε να βρείτε τα πάντα όλα. Ευχαριστώ και πάλι, καλημέρα!

12 σχόλια:

  1. καλή επιτυχία αδερφέ Νικόλα......
    Και καλή δύναμη σε όποιον δύσκολο δρόμο και να διαλέξεις...
    πάντα με υγεία και ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΗ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οτι και να κάνεις, όπου και να πας Νίκο, εμείς σε ακολουθούμε και είμαστε μαζί σου!!! Μή μασάς..Όπως δεν το έκανες ποτέ μέχρι τώρα..Γιατί πάνω απ΄όλα είναι ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΜΑΣ..!! Καλή επιτυχία λοιπόν Λαρά..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νικόλα από την 1η στιγμή που σε βρήκα στο gazzetta,εκεί περίπου τον Οκτώβρη του '08,αυτό που μου άρεσε σε σένα ήταν το ότι δεν ήσουν ποτέ "όπου φυσάει ο άνεμος".Είχες την γνώμη σου και την έλεγες.

    Κακό δεν είναι να είναι κάποιος οπαδός,κακό είναι να είναι χουλιγκάνος.

    Συνέχισε να κρατάς τη στάση που έχεις και όπου και να απασχοληθείς στη συνέχεια,οι αναγνώστες σου από το gazzetta θα σε ακολουθήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kali epituxia!!!kati mathame gia ti fugi sou apo leoforos alla afou esy den to vgazeis pros ta eksw de mas peftei logos!!!dwse ena mail na sou steiloume keimena ap to epomeno mats i opoiadipote alli thematologia thes!!!me PANATHINAIKOUS ftiakse to sait,pros theou oxi me kareklakides tupou nikologianni!!!gelaei o kosmos me ton tasouli!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Nikola iparxi kapios tropos epikinonias mazi sou ? ..exo kapies skepsis ke tha ithela na do kata poson se endiaferi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΝΙΚΟΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΦΙΛΟΥΣ ΝΑ ΣΕ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ! ΜΗ ΜΑΣΑΣ, ΠΡΟΧΩΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΑΙΤ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΘΑ ΣΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΩΤΟ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ!

    ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ. ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΠΟΣΟ ΑΗΔΙΑΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΣΗ ΣΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταρχήν καλό κουράγιο σε όλους μας, γιατί τα πράματα θα είναι πολύ δύσκολα σε λίγο καιρό. Δε κινδυνολογώ ούτε ανακαλύπτω την Αμερική. Αυτοσυγκράτηση, αξιοπρέπεια και το σώμα σε όρθια θέση.
    Κατά δεύτερο, όσον αφορά στο Πανθηναϊκό site, αυτοπροτάσσομαι σε αυτή τη μελλοντική κίνησή σου και θα ήθελα (ωμά και απλά στο γράφω) να εξετάσουμε την πιθανότητα συνεργασίας. Παναθηναϊκά και αψεγάδιαστα.

    Υ.Γ. Καλή ακούγεται και φαίνεται η περίπτωση του επιχειρηματία Τίτου Βασιλόπουλου (προσωπικά δε γνώριζα καν την ύπαρξή του), νομίζω όμως (μακάρι να κάνω λάθος) το καλοκαιράκι θα είναι πιο θερμό για την μπασκετική ομάδα παρά για την ποδοσφαιρική. Ο παππούς είτε με τον έναν είτε με τον αλλο τρόπο θα στηριχτεί από την πραγματική διοίκηση (από κάθε άποψη) που θα έχουμε τότε.
    Ο Ζοτς...; Δε ξέρω, πολύ φοβάμαι πώς όχι... Ίσως ο ανωτέρω επιφανής οικονομικός παράγοντας του τόπου μας έχει τη δυνατότητα να αναστρέψει το κλίμα ... αρκεί να το θέλει πραγματικά. ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟΘΑΝΑΣΗ ΜΑΣ.

    Ευχαριστώ για το χρόνο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΜΑΓΚΑ ΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΠΙΑΣΤΟΥΜΕ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΑΝΕ,ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΜΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΝΙΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΟΙ ΕΝΤΟΣ ΚΙ ΕΚΤΟΣ ΕΧΘΡΟΙ, ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΗ ΦΩΝΗ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΚΟΣΜΟ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ. ΕΝΑ LEOFOROS ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΗΣΟΥΝ.

    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟΥ. ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΕΝΤΟΣ ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νικόλα είμαι δημοσιογράφος που έχει δουλέψει σε πολλά αθλητικα ερασιτεχνικα και μη site. Πολλά απο τα άρθρα μου έχουν αναδημοσιευτει απο μεγάλα site δίχως την άδεια μου κάτι με κάνει να συνεχίζω με τον ιδιο ζήλο. Είμαι παναθηναικός αλλά δίχως κολλήματα και κόμπλεξ. Σε περίπτωση που θελήσεις να συνεργαστούμε -αφιλοκερδώς φυσικα- μπορείς να μου στείλεις μήνυμα. Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή