Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Ο εχθρός ήταν… εκτός!


Ναι, το ξέρω ότι όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι (και) επαγγελματικά με τον Παναθηναϊκό έχω φτιάξει χιλιάδες φίλους. Και εχθρούς βεβαίως - βεβαίως, αν και για δαύτους δεν μου καίγεται καρφί. Μόνο οι φίλοι με νοιάζουν. Αυτοί που βαδίζουμε μαζί όλα αυτά τα χρόνια στα ίδια παναθηναϊκά μονοπάτια.

Που μπορώ να τους κοιτάω στα μάτια και να μοιραζόμαστε τόσες και τόσες στιγμές. Να καθόμαστε ο ένας δίπλα στον άλλον στην κερκίδα και να γουστάρουμε βλέποντας το οποιοδήποτε τμήμα του συλλόγου. Και χαίρομαι πραγματικά που την έχω αυτή τη δυνατότητα. Ειδικότερα όταν στις μέρες μας τόσοι και τόσοι «συνάδελφοί» μου δεν μπορούν να περάσουν ούτε απ' έξω από τα συγκεκριμένα γήπεδα. Δεν μπορούν να δουν face to face τον κόσμο της ομάδας με τα ψέματα που του έχουν αραδιάσει.  

Εκείνο πάντως που ακολούθησε την απόλυσή μου από το Gazzetta και το Leoforos ήταν πραγματικά τρομερό και με «ανάγκασε» να φτιάξω αμέσως μια προσωρινή στέγη. Αφενός για να σας ευχαριστήσω για όσα μου γράψατε και αφετέρου για να περνάμε την ώρα μας μιλώντας για την καψούρα μας τον Παναθηναϊκό..

Πρόκειται βέβαια για κάτι εντελώς πρόχειρο και προσωρινό, διότι το μόνο σίγουρο είναι ότι θα τα ξαναπούμε και αλλιώς. Θα φτιάξουμε ένα νέο πράσινο σπίτι και θα τα λέμε από εκεί μέσα. Δυνατά και Παναθηναϊκά. Όπως πάντα. Αυτό είναι κάτι που το χρωστάω τόσο στον εαυτό μου, όσο και σε αυτούς που μου έκλεισαν προσωρινά το στόμα. Και ασφαλώς στα παιδιά που μου το ζητάνε καθημερινά.   

Διάβασα τα σχόλια που αναρτήσατε για μένα στις πρώην σελίδες μου, πήρα εκατοντάδες μηνύματα στο facebook, ένας μικρός χαμός έγινε επίσης στο φόρουμ τον greenwebfans, αλλά και σε πολλές ακόμη πράσινες φωλιές που υπάρχουν στο διαδίκτυο. Το τηλέφωνό μου επίσης δεν σταμάτησε να χτυπάει και να ξέρετε καλά πως όλα αυτά ήταν η καλύτερη παρηγοριά στον άρρωστο Νικόλα.
Χαίρομαι επίσης που παρά την κρίση και ξέροντας ότι δεκάδες αρκετά καλοί συνάδελφοί μου παραμένουν άνεργοι, είχα ήδη αρκετές και σοβαρές προτάσεις τις οποίες και εξετάζω. Σύντομα λοιπόν θα πρέπει να αποφασίσω. Γιατί μπορεί ο Παναθηναϊκός να είναι η τρέλα μου, όμως επίσης είναι και αυτό από το οποίο ζω.

Δεν ξέρω να κάνω κάτι άλλο και μοιάζει δύσκολο να το μάθω στα 37. Δημοσιογράφος είμαι. Απλά δεν έκρυψα από την πρώτη στιγμή τις οπαδικές μου προτιμήσεις κι αυτό φαίνεται πως χαλούσε πολλούς απατεώνες και επαγγελματίες ψεύτες στην πιάτσα. Πόσο μάλλον αν δεν είσαι απλά φίλαθλος της ομάδας, αλλά και οπαδός. Γιατί μέσα μου, αλλά και έξω μου, αισθάνομαι ΘΥΡΑ 13.

Να ξέρετε πάντως πως το θεωρώ εκατό φορές πιο τίμιο, από το ψέμα που σας πλασάρουν τόσοι και τόσοι «συνάδελφοί» μου για να επιβιώσουν. Ας μην το συνεχίσω, διότι δεν είναι τα συγκεκριμένα λαμόγια το θέμα μας. Πάμε να πούμε δυο λόγια για την ταμπακιέρα και τα ξαναλέμε αργότερα. Είπαμε άλλωστε πως δεν θα χαθούμε.

Στο αντίο μου, έγραψα ξεκάθαρα ότι για να φύγω από τα δύο συγκεκριμένα σάιτ υπήρξε ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ οπότε και εσείς με το δίκιο σας έχετε φαγωθεί να μάθετε τι παίχτηκε. Για να μην μπερδεύεστε λοιπόν, επειδή έχω ακούσει πολλά και διάφορα σενάρια, ο εχθρός αυτή τη φορά ήταν. εκτός.

Το λέω αυτό διότι πολλοί έχετε υποθέσει ότι μπορεί ας πούμε να υπήρξε δάκτυλος του Τζίγκερ επειδή του έχω ασκήσει και του ασκώ σκληρή κριτική. Καμία σχέση. Μπορεί να έχει διαβάσει (δικαίως) τα μύρια όσα ωστόσο ουδέποτε έκανε κίνηση για να με πειράξει από τη δουλειά μου κι αυτό του το αναγνωρίζω. Αλλοι θυμηθήκατε μια κόντρα που υπήρξε με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και διάφορα σκηνικά που είχαν λάβει χώρα μαζί του. Ξεχάστε το κι αυτό.

Για να μην το κουράζουμε, ούτε από εκεί έγινε η «δουλειά». Οι απέναντι ήταν εκείνοι που θέλησαν να με εξαφανίσουν καθώς φαίνεται πως τους πόναγαν πολύ αυτά που διάβαζαν. Σε μια εποχή που κάποιοι θέλουν τον αναγνώστη πρόβατο, σε μια εποχή που οι περισσότεροι δημοσιογράφοι δίνουν (με το αζημίωτο) μέχρι και κώλο, οι αντίθετες φωνές είναι λίγες. Τους πονάνε και γι' αυτό ψάχνουν τρόπο να τις εξοντώσουν. Αυτό είναι όλο. Καλώς σας βρήκα και τα ξαναλέμε με την πρώτη ευκαιρία.

18 σχόλια:

  1. ΝΙΚΟΛΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΟΤΙ ΥΠΗΡΞΕ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΔΑΚΤΥΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΤΣΑ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΦΙΜΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΕΣ ΦΩΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΙΧΩΣ ΣΤΑΜΑΤΗΜΟ.ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΛΕΟΝ ΞΥΠΝΗΣΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΟΣΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ.ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ.ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΠΤ!ΕΙΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΑΚΟΥΓΕΣΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ.ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΔΙΑΔΩΣΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΠΟΡΩ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!
    Υ.Γ. ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΗ ΝΕΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΟΠΩΣ Ο ΓΑΡΡΗΣ,Ο ΣΚΟΚΑΣ,Ο ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νικόλα μην μασάς.Εσύ μαζί με τους 4 που ανέφερε το παιδί από πάνω είστε οι μόνοι που τα βάζετε και με τους εντός και με τους εκτός εχθρούς της ομάδας μας.
    Μακάρι να μπορούσατε να κάνατε μια προσπάθεια μαζί οι 5 σας!!!Άλλη δύναμη έχουν 3-4 προσωπικά blogs κι άλλη ένα συλλογικό.
    Σου εύχομαι ότι καλύτερο για τη συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νικόλα καιρός ήταν να σκάσεις μύτη,είσαι πραγματικά η αληθινή Παναθηναική φωνή που εκφράζει όλους-φαντάζομαι-τους Παναθηναικούς.Χώσε,κράξε,δώσε πόνο,ρίξε πίσσα και πούπουλα,ξεφτίλισέ τους αδερφέ...fight fire with fire λέει μια σοφή φράση. Φιλικά Γιώργος. http://www.facebook.com/profile.php?id=100000235027276

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. AΛΛΑΞΕ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΑΔΟΞΑΣΤΟ!!
    ΜΕΤΡΗΣΕ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑ Ι ΔΙΑ ΝΙΚΟΛΑ!!!!
    ΟΠΩΣ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ.....
    ΚΑΝΤΟ ΣΑΙΤ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενα χρονο μετα, ακομα διδασκει ηθος ο προεδρος-επενδυτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νικόλα είμαι από αυτούς που είδαν "πράσινο" δάκτυλο στην απόλυση σου.
    Και συνεχίζω να το βλέπω παρά τις διαβεβαιώσεις σου.
    Γιατί;
    Μα φυσικά για τον ίδιο λόγο που συνεχίζω να βλέπω ότι χωρίς τον εγγυητή μας να τους ανάβει "πράσινο" οι λιμανίσιοι όχι απλά δεν θα τολμούσαν να πειράξουν δημοσιογράφους ή να μπλοκάρουν μια πλειάδα media, αλλά στο 50-50 θα έβλεπαν πρωτάθλημα του αγίου "Ποτέ".
    Η Σούπερ ΛΙΓΔΑ και όλα τα συμπαρομαρτούντα είναι αποτέλεσμα δικό μας κι όχι δικό τους.
    Και για να το κλείσω με πιο... λιανό παράδειγμα:
    Οι Τούρκοι πήραν τη μισή Κύπρο και την κρατούν επειδή εμείς τους το επιτρέψαμε.
    Έγινα κατανοητός νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νικόλα Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που ξεκίνησες την αδέσμευτη ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΗ φωνή σου σε δικό σου χώρο χωρίς τις μίρλες και τις κακομοιριές του κάθε μ....

    ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

    ΚΑΙ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ !!!!!!!

    Ένας συνονόματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΤΟ GAZZETTA ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ, ΟΚ. ΣΤΟ LEOFOROS ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΣΕ ΦΑΕΙ? ΔΗΛΑΔΗ ΒΡΕΘΗΚΕ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΣ ΠΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕ ΤΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΑΣΙΝΟ?? ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.

    ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΝΙΚΟΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΣΕ Γ###ΜΕ...ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΗΤΑΝ ΕΚΤΟΣ Ο ΕΧΘΡΟΣ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΕΔΩ ΤΟΝ ΠΑΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ,ΜΑΡΙΑΝΝΑΣ ΓΙΟΣ ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΛΑΓΟΣ,Ο ΤΖΙΓΚΕΡ...Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΞΑΝΑ ΣΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλη αρχη ρε φιλε . Εγω παντως δεν μπορω να πιστεψω οτι καποιος εκτος Παναθηναικου , ηταν η αιτια για να φυγεις . Δεν ξερω.. Αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι το Leoforos δεν ειναι ενα αγνο, Παναθηναικο Site, αλλα κατι αλλο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και κατι αλλο . Οποιος ξερει παρακαλω να μου απαντησει. Το λεοφορος ποιος το εχει ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. το λεωφόρος το έχει αυτός που έχει και το κατιμαγικο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ(ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ) ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΕ ΓΕΡΟ ΣΤΩΜΑΧΙ( ΘΑ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να είσαι καλά Νικόλα και δεν θα χαθείς, είμαι σίγουρος γι αυτό!
    Την γνώμη μου την έγραψα, μου φαίνεται πιο λογικό ο εχθρός που σε έφαγε να είναι εντός... τέλος πάντων, εσύ γνωρίζεις καλύτερα!

    http://panathamou.wordpress.com/2012/02/22/%ce%bd%ce%b9%ce%ba%cf%8c%ce%bb%ce%b1-%ce%b5%ce%af%cf%83%ce%b1%ce%b9-%cf%83%ce%af%ce%b3%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%bf%cf%82/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νικόλα είσαι σωστός,συνέχισε δυνατά γιατί χρειάζονται φωνές σαν την δικιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νικολα καλησπερα και παλι , σου εστειλα κ στο facebook ( ενας απο τους 1000 υποθετω χεχεχε ) Να εισαι καλα που ανοιξες αυτο εδω το blog καπιοι απο εμας διαβαζουμε καθημερινα τα αρθρα σου . Οποιος κ να ηταν ο εχθρος δεν νομιζω οτι καταφερε κ πολλα , καθε εμποδιο σε καλο βγαινει σχεδον παντα οποτε ειμαι σιγουρος οτι ως επαγγελματικη σταδιοδρομια θα βρεις κατι ακομα καλυτερο απο αυτο που ειχες . Οσων αφορα την παναθα μας εχω μια πολυ συγκεκριμενη ελπιδα αλλα και αγωνια , παιζει εστω κ σε μικρο ποσοστο ο ραλιστας να αποδεχτει τους ορους εστω κ την τελευταια στιγμη ( ΔΣ 8ης Μαρτιου ) και τελικα να φυγει οριστικα παραδιδοντας σε βγενο κ τους υπολοιπους ? Αν εχεις χρονο κ τα διαβαζεις αυτα θα εκτιμουσα μια απαντηση σου

    Καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. trifillis
    ΝΙΚΟΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ, ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΞΕΡΟΚΕΦΑΛΟΣ!ΣΟΥ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΝΤΙΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ!ΣΤΗ SPORTIME ΗΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΡΑΠΑΠΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ!ΚΟΙΤΑ ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕΓΑΛΟΠΙΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΞΕΧΝΑΝΕ ΦΙΛΙΕΣ,ΑΣΤΕΙΑ,ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!
    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΑ .....ΦΡΥΔΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΣ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
    ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΣΕ ΔΕΙ ΚΑΙΡΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η αλήθεια πονάει και την πολεμάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή