Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Oρατότης... ΜΗΔΕΝ!


Ανεξάρτητα από το τι πιστεύει ο καθένας μας περί του καταμερισμού των ευθυνών (διότι, εντάξει όλοι έχουν, άσχετα αν δεν μπορεί να μπαίνουν και στο ίδιο τσουβάλι), ένα είναι το σίγουρο για την επόμενη μέρα στον Παναθηναϊκό. Αυτό που γράφει και ο τίτλος, δηλαδή… ορατότης μηδέν. Αν βλέπει κανείς κάτι άλλο, ας το πει και σε μας μπας και πάρουμε τα πάνω μας.

Ο ιστορικότερος σύλλογος της χώρας οδηγείται στα βράχια και τα χειρότερα ακόμη δεν τα έχουμε δει. Η ομάδα πάει για ένα μεγαλοπρεπέστατο «κανόνι» και ίσως ποτέ δεν θα μάθουμε αν «ο Βαρδινογιάννης δεν θέλει» ή «ο Βγενόπουλος δεν μπορεί» όπως διατείνεται η επικοινωνία του καθενός, αλλά και η άποψη του κάθε οπαδού. Με την απορία θα μείνουμε όλοι και με ένα πελώριο ανάθεμα για το που καταντάνε τα καπρίτσια και οι εγωισμοί την τριφυλλάρα μας.

Τη γνώμη μου την έχω καταγράψει ένα σωρό φορές και την ξέρετε όλοι. Καμία εταιρεία (τη σιχαίνομαι και εγώ τη λέξη αυτή) του κόσμου δεν τη πτωχεύει το 5 ή το 10% αν δεν το επιδιώκει και ο μεγαλομέτοχος. Όπως φυσικά και πουθενά στον πλανήτη γη δεν υφίσταται το φαινόμενο των παρκαρισμένων μετοχών. Σε όποιον  κι αν το πεις θα βάλει τα γέλια, μονάχα ο Βαρδινογιάννης και οι αυλικοί του το έχουν πιστέψει.

Επίσης καλό το παραμύθι με τις «καθοδηγούμενες» αποδοκιμασίες, αλλά τον Βαρδινογιάννη τον κυνηγούσε ο κόσμος και προ πολυμετοχικότητας. Απλά τότε οι τσάτσοι του Τζίγκερ έλεγαν ότι τους βάζει ο Γιαννακόπουλος, τώρα βρήκαν άλλον να στοχοποιήσουν και… αγάπησαν αυτούς που έβριζαν με τα χειρότερα λόγια. Ή μήπως είναι ψέμα αυτό; Μην τον μπλέκουμε καν το μεγαλομέτοχο στην ιστορία καθώς έχουμε πει ότι αν υπήρχε Παναθηναϊκό δικαστήριο θα είχε φάει ισόβια. 

Οι δημόσιες ευχαριστίες των Ολυμπιακών προς το πρόσωπό του, δείχνουν και τα εγκλήματα που έχει κάνει σε βάρος του τριφυλλιού. Αυτό δεν αλλάζουν, απλά τον περιμέναμε να δείξει μια στοιχειώδη σοβαρότητα τουλάχιστον στο αντίο του και όχι να εκδικείται τους πάντες και τα πάντα και να βάζει διαρκώς τρικλοποδιές.  

Προσωπικά μου είναι τρομερά δύσκολη όλη αυτή η κατάσταση, αλλά δεν μπορώ να κάνω και τίποτα. Μπορεί μέσα μου να λέω «γράφτε στα… τέτοια σας και τη ΓΗΠΕΛ και πάρτε την ομάδα να τη σώσετε», αλλά αν κάποιοι θεωρούν ότι πιάστηκαν «μαλάκες» το 2008 βάζοντας ένα σωρό λεφτά για να εισπράξουν ύβρεις και απαξίωση, δεν μπορώ να τους υποχρεώσω να το ξανακάνουν και τώρα. Δεν αντέχω βέβαια να βλέπω και την αγαπημένη μου ομάδα να φτάνει στο χάλι αυτό, αλλά δεν έχω και τα φράγκα για να τη σώσω. Καλή δύναμη σε όλους. Είναι το μόνο που μπορούμε να ευχηθούμε. Την κάνω για το μπάσκετ, τα λέμε αργότερα…

2 σχόλια:

  1. Οι Γιαννακόπουλοι ρε παιδιά μαλάκες είναι τόσα χρόνια που μπαίνουν μέσα? Θα μου πείτε βέβαια ότι είναι μόνοι τους κ δεν έχουν κάποιον παρκαδόρο στην ομάδα αλλά στην προκειμένη περίπτωση ο Παναθηναϊκός πεθαίνει. Και λέω εγώ (κ αν κάνω κάπου λάθος να με διορθώσετε για να μην τα λέω κ εκτείθεμαι): Βγενόπουλος, Πατέρας, Πολέμης, Νίκας, Ζολότας, Γιαννακόπουλος, Αλαφούζος, Βασιλάκης (8 μέχρι τώρα) άντε κ 2-3 άλλοι (πείτε 10 σύνολο) δεν μπορούν να βάλουν από 2 εκατομμύρια ο καθένας κ να πάρουν την ομάδα (αφού λέει ο παρκαδόρος ότι με 15 μύρια δίνει το ποσοστό του) και με τα 20 αυτά μύρια να σωθεί προς το παρόν η ομάδα? Μετά βλέπουν πώς θα προχωρήσουν αφού θα έχει εξαφανιστεί κ από την ΠΑΕ ο τσίκνερ. Κ με την ΓΗΠΕΛ ας πάνε στα δικαστήρια όποιος κ αν εγείρει τυχών αξιώσεις. Αφού ούτως ή άλλος γηπεδο στον Βοτανικό δεν πρόκειται να γίνει. Αλλά μου φαίνεται πως εγώ τα λέω εγώ τα ακούω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε φιλαράκι πολύ ωραία αυτά που λες αλλά να σε ρωτήσω κάτι; Θεωρείς τα δυο εκατομμυρια λίγα λεφτά; Σε αυτό το επίπεδο φίλε τα λογαριάζουν πολύ περισσότερο τα φράγκα από ότι εμείς που δεν τα έχουμε. Και αυτό που είπες είναι η μεγαλύτερη αλήθεια! Οι Γιαννακόπουλοιείναι μόνοι τους! Τους περισσεύουν πέντα φράγκα θα τα βάλουν στην ομάδα, δεν τους περισσεύουν θα την βγάλουν όπως να ναι. Άλλωστε όπως λέει κι ο λαός, όπου λαλούν πολλοί κοκόροι αργεί να ξημερώσει! Αυτά από εμένα και καλό βράδυ! Συγχαρητήρια στην περηφάνια μας που πήρε το εισητήριο για την Πόλη! Ευχαριστούμε για ακόμα μια φορά!

      Διαγραφή