Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

«Άκυρο» για Δίκη!


Επειδή το είχα προαναγγείλει και από εδώ μέσα, οφείλω να σας πω ότι το βράδυ δεν πρόκειται να πάω στη Δίκη στον ΣΚΑΪ. Δεν είμαι εγώ αυτός που επιλέγει τα πάνελ των εκπομπών και μακριά από μένα τέτοια «παιχνίδια», αλλά για το που ΕΓΩ θα εμφανίζομαι και θα μιλάω έχω δικαίωμα να το αποφασίζω και δεν δίνω σε κανέναν λογαριασμό.

Ευχαριστώ τον Κυριάκο που με κάλεσε, αλλά μάλλον παρεξήγησε κάποιους ρόλους και τι αντιπροσωπεύει το κάθε άτομο. Να καθίσω να συζητήσω για τον Παναθηναϊκό με τον Κώστα τον Γκόντζο (έναν άνθρωπο που μέρα παρά μέρα γράφει και λέει για μένα τα μύρια όσα) δεν το επιτρέπω στον εαυτό μου και δεν έχω χρόνο για χάσιμο, ειδικότερα αυτό τον καιρό.

Ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει ότι και να συνεχίσει να αναφέρει, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ οποιαδήποτε συζήτηση μαζί του καθώς πρεσβεύουμε εντελώς διαφορετικά πράγματα και σε αυτό είμαι κάθετος. Δικαίωμά του καθενός είναι να του δίνει βήμα, δικαίωμα και δικό μου να επιλέγω με ποιους θα μιλάω και πόσο χαμηλά θα πέφτω. Δεν χρειάζεται να πω κάτι περισσότερο, ο κόσμος του Παναθηναϊκού ξέρει και κρίνει τον καθένα και του δίνει αυτό που του αξίζει.

6 σχόλια:

  1. Πιστευω οτι επρεπε να πας για τον ξεφτυλισεις το τουλουμποειδες δημοσιως αλλα κανε οτι καταλβαινεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νίκο εγώ και πιστεύω ότι θα έπρεπε να πας γιατί πάλι θα λέει το δικά του τα θεατρινίστικα και κάποιος πρέπει να τον σταματήσει ποία.Άλλα η γνώμη σου είναι ΑΠΟΛΥΤΆ σεβαστή,εξάλλου δεν είναι και άτομο που μπορείς να συνομιλήσεις.Άλλα και ο Κυριάκος ρε φίλε γάτα ειναι νομίζεις τυχαία διάλεξε αυτό το πάνελ, πως θα ανεβάζεις τα νούμερα της εκπομπής. Είπαμε ο Παναθηναϊκός βγάζει λεφτά για όλους πατώντας πάνω στο πεθαμένο κορμί του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ πιστεύω ότι έπρεπε να πας.Να πας τουλάχιστον για εμάς που σε στιρίζουμε.Γιατί όπως το κόβω θα τη σπάσω την τηλεόραση σήμερα.Όπως και να έχει δική σου απόφαση είναι και τη σέβομαι απόλυτα.Αλλά θα μου χρωστάς μια τηλεόραση αύριο. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eγώ, πάντως, Νικόλα ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου.

    Το ίδιο θα έκανα μόλις μάθαινα το πάνελ.

    Δεν με νοιάζουν οι άλλοι που θα μαζευτούν, αλλά με Γκότζο η κουβέντα θα φύγει από κει που πρέπει και θα πάει οπουδήποτε αλλού παρά στον ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ.

    Είναι προφανές ότι η κλήση Γκότζου έγινε για να ΑΚΥΡΩΣΕΙ στην ουσία τα όποια επιχειρήματα ακουστούν από σένα στο όνομα του κόσμου της ομάδας, έτσι ώστε ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙΠΟΤΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ, ΑΦΟΥ "ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΙ ΔΕΝ ΤΑ 'ΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ".... Απλά πράματα ακόμη και για τους low IQ τύπους.

    Ας καθίσουν να αναγουλιάσουν όσοι έχουν γερό στομάχι απόψε, αλλά ΜΕΧΡΙΣ ΕΚΕΙ...

    Υ.Γ.1 Κάνει μπαμ το πόσο βαμπίρ είναι και ο Θωμαϊδης και πόσο ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ, με το να δηλώνει ενδιαφέρον για το μέλλον της αντίπαλής του ομάδας.... γιατί ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΜΙΑ δεν τον κόβω να είναι Παναθηναϊκός, ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΜΙΑ.

    Υ.Γ.2 Η πρωταπριλιάτική του "φάρσα" στο site του και μόνο αυτή, με το περιεχόμενο που της έδωσε... υποδηλώνει πόσο ΑΝΤΙ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρολο που συμφωνω με τα επιχειρηματα του γιατι δεν πας, θεωρω οτι επρεπε να πας ωστε να πας λιγο την κουβεντα στα σωστα πλαισια και να ακουστει μεσω εσου η αποψη της τεραστιας μαζας των Παναθηναικων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω πιστευω οτι καλα εκανες και δεν πηγες.
    Να πας να κανεις τι;
    Ησουν ψηλα στην συνειδηση μου, τωρα ανεβηκες ψηλοτερα...

    ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ. ΜΠΡΑΒΟ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή