Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Έτσι παίζεται το παιχνίδι!


Δεν ξέρω πόσοι διαβάσατε την ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ που έκανε το σάιτ leoforos.gr για τους «οπαδούς» που γράφουν τα μηνύματα. Προσωπικά δεν ένοιωσα καμία έκπληξη γιατί όντας μέσα στο χώρο είχα διαπιστώσει πως παίζεται το παιχνίδι και είχα δεκάδες φορές γράψει ότι ξέρω και από που προέρχονται πολλά μηνύματα.

Γράφεις λοιπόν ένα άρθρο και από κάτω σκάει τσουνάμι με απόψεις που παπαγαλίζουν αυτά που τους λένε οι τσάτσοι του Βαρδινογιάννη. Δεν αλλάζουν ούτε λέξη. Μόνο τα παρατσούκλια τους. Είναι ΤΟ ΠΟΛΥ πέντε με δέκα άτομα και προσπαθούν να κάνουν φασαρία και να δημιουργήσουν εντυπώσεις για… χιλιάδες. Στο γήπεδο φυσικά δεν είναι ποτέ και πουθενά. Εκεί είναι μόνο οι «σουβλατζήδες» ή «τσάτσοι του Βγενόπουλου» (παλιά ήταν και του Γιαννακόπουλου, αλλά τώρα άλλαξε το σενάριο γιατί έχουμε βρει «άκρη» και βγάζουμε μεροκάματο από εκεί προφανώς…), αυτοί που θέλουν να διαλύσουν τον Παναθηναϊκό ε;

Και υπάρχει κόσμος που τα τρώει και τα πιστεύει. Εσκασε ένας φίλος μου τις προάλλες και μου λέει «βλέπεις ότι σε βρίζουν ε; Εχεις και αρκετές αντιπάθειες» τελικά. Και το είχε πιστέψει ο φουκαράς και μου το έλεγε με... ανησυχία. Όχι, πως δεν έχω αντιπάθειες φυσικά. Πονάνε πολλοί από αυτά που γράφω και μου τα χώνουν. Απλά είναι ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ μπροστά στον πραγματικό κόσμο του Παναθηναϊκού. Αυτόν που εμένα με νοιάζει δηλαδή και στον οποίο δεν έχω να δώσω εξετάσεις καθώς νομίζω πως τις έχω περάσει.

Σας ξαναλέω ότι προσωπικά είχα έρθει σε ρήξη με τη διεύθυνση στα σάιτ που δούλευα για τα μηνύματα που ανέβαιναν. Διότι πολύ απλά αυτά δεν ήταν μηνύματα οπαδών του Παναθηναϊκού, αλλά ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ. Τουλάχιστον τα περισσότερα από αυτά, για να μην παρεξηγούμαστε.  Είναι πολύ μικρός ο κόσμος και μεταξύ μας γνωριζόμαστε όλοι. Μην μας περνάνε και για μαλάκες λοιπόν.

Ιδού το σχετικό ρεπορτάζ που ανέβασε το leoforos για να καταλάβετε τι ρόλο βαράνε οι τύποι αυτοί. http://www.leoforos.gr/article/39353/mia-ip-10-prophil

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου