Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Γι' αυτό είμαστε ΠΑΝΑΘΗΝΑΊΚΟΙ!

Συνεχίζω με μπάσκετ και σήμερα, αφού ειλικρινά δεν βλέπω και τίποτα άλλο να με συγκινεί πραγματικά τούτες τις ώρες. Αλλωστε, το θέμα της φυγής του Ομπράντοβιτς δεν είναι απλό. Δεν καταπίνεται με τίποτα, ήταν μια μαχαιριά σε κάθε Παναθηναϊκή καρδιά. 

Διάβασα προσεκτικά την ανακοίνωση των παιδιών του Φορέα για το διαζύγιο και έχω να πω πως ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ και την προσυπογράφω και με τα δυο μου χέρια! Γι' αυτό είμαστε Παναθηναϊκοί. Γι' αυτό διαφέρουμε σαν λαός από τους άλλους και πραγματικά χαίρομαι που ακόμη και τώρα που θεωρητικά είμαι "αλλού" εξακολουθώ να αισθάνομαι και να σκέφτομαι όπως μεγάλωσα, δηλαδή σαν ΘΥΡΑ 13.

Ναι, κανείς δεν μπορεί να πιστέψει ότι έφτασε η ώρα να χωρίσουμε και όλοι μας πονάμε. Και μάλιστα τα παιδιά του Φορέα ίσως πονάνε και περισσότερο αφού έχουν σαφώς πιο ενεργή συμμετοχή όπου κι αν παίζει η τριφυλλάρα. Κι αυτό θα συνεχίσουν να κάνουν. Γιατί ο Παναθηναϊκός όσο κι αν πληγώθηκε θα εξακολουθήσει να υπάρχει. Και όσο υπάρχει ΠΡΕΠΕΙ να πρωταγωνιστεί.

Το πιο εύκολο (σαν οπαδός ή ακόμη και ρεπόρτερ) είναι να... μπουρδελιάσεις τα πάντα κατηγορόντας τον οποιονδήποτε θεωρείς πιο πιθανό φταίχτη. Χωρίς αποδείξεις, παρά μόνο με ενδείξεις. Να φαγωθούμε μεταξύ μας, να... παρκάρουν και οι Γιαννακόπουλοι τίποτα μετοχές και να γίνουμε... ΑΕΚ (και στο μπάσκετ) καθώς δεν υπάρχει ΚΑΝΕΙΣ άλλος για να ασχοληθεί. Ε αυτό ΔΕΝ θα γίνει. 

Σαφώς και πρέπει να μάθουμε τι ακριβως παίχτηκε και γιατί η τεράστια αυτή μορφή δεν είναι πια εδώ. Και ρωτάω εγώ: Μπορεί κανείς να το πει με σιγουριά; Εχει μήπως εξομολογηθεί σε κανέναν μας, έστω και off the record ρε αδερφέ, ο Ζοτς τι εννοούσε μιλώντας για έλλειψη σεβασμού; Και θα το προχωρήσω ακόμη παραπάνω.

Σκίζουν πολλοί τα ρούχα τους λοιπόν ότι τα έχει με το Δημήτρη για την μπούκα στα αποδυτήρια, τα "βγάλτε τις φανέλες" και δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Ε αν θέλετε την άποψή μου, εμένα ΔΕΝ ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ (τη δεδομένη χρονική στιγμή) κάτι τέτοιο και να ξέρετε ότι το έχω ψάξει ΦΟΥΛ. Για άλλα 100 πράγματα μπορώ να τον χρεώσω, γι' αυτό ΟΧΙ. Γιατί στη ζωή μου έχω μάθει να είμαι δίκαιος ακόμη και με αυτούς που (πλέον) δεν με γουστάρουν και προφανώς δεν τους γουστάρω και εγώ.

Και δεν μπορώ επίσης να φανταστώ ότι ο "μικρός" είναι τόσο αφελής να θέλει να συνδυάσει το ντεμπούτο του στα διοικητικά με ένα τέτοιο φιάσκο. Αν έπαιζε τέτοιο θέμα, δεν είχε και λόγο να κάνει αυτός τα τρία ή τέσσερα ραντεβού. Κάτι άλλο πιστεύω ότι έχει παιχτεί, αλλά δεν είναι δική μου δουλειά να το βρω και να το πω, αλλά των εμπλεκομένων και βασικά του Ζέλικο. Ετσι το βλέπω κι ας κάνω και λάθος. Kαι θα ξαναπώ πως χαίρομαι που έτσι το βλέπει και η "13" και είμαστε πολλοί...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου